راه پله ها یکی از مهمترین بخش های هر ساختمانی هستند. به همین دلیل، شاسی راه پله از اهمیت زیادی برخودار است. شما هر روز از راه پله ی محل کار خود یا ساختمانی که در آن زندگی می کنید می گذرید. این مکان پر رفت و آمد می تواند برای بسیاری از مواقع کم نور باشد اما با وجود شاسی راه پله و لامپ ها می توانید محل رفت و آمدتان را روشن نمایید.

شاید ابتدایی ترین نکته در خرید شاسی راه پله، توجه به زیبایی آن است. شاسی راه پله باید زیبا باشد. البته زیبایی شامل چندین فاکتور است به عنوان نمونه: باید تنوع رنگی خوبی داشته باشد. تا بتوان متناسب با فضای ساختمان از رنگی متناسب استفاده کرد. داشتن سایز مناسب نیز یکی دیگر از فاکتور های زیبایی شاسی های راه پله تلقی می شود. شکل متناسب و بروز شاسی راه پله نیز یکی دیگر از فاکتور های زیبایی چنین محصولی محسوب می شود. مسئله بعدی در خرید شاسی راه پله توجه به کیفیت آن است. کیفیت خوب محصول سبب می شود به راحتی نشکند و یا دچار صدمه نگردد. بنابر این باید شاسی راه پله ایی را انتخاب کنید که در اثر استفاده های مکرر دچار مشکل نشود.

شاسی راه پله می تواند تایمردار نیز باشد. تایمر دار بودن آن ها به این معناست که، برای آن زمان تعیین می گردد تا به صورت اتوماتیک وار پس از مدتی از روشن بودن لامپ ها مجددا خاموش گردد. البته باید بگوییم نوع بدون تایمر آن نیز موجود است. در حالت بدون تایمر با فشار دادن شاسی تمام چراغ های راه پله روشن می شود و با فشار مجدد تمام چراغ های راه پله خاموش می گردد. اما نوع تایمر دار همان گونه که گفتیم قابلیت دادن زمان را دارا می باشد. همان طور که می دانید شرکت خیام الکتریک شرکتی پیشرو در صنعت برق است. این شرکت سالیان متمادی در این صنعت فعال بوده است و محصولاتی که تولید می کند محصولاتی مطابق با استاندارد های جهانی و گواهینامه های کیفیت است. در بین خیل عظیمی از محصولات تولیدی این شرکت، شاسی های راه پله از جمله محصولات پرطرفدار این شرکت محسوب می شود که مدل های متنوع و گوناگونی دارد. برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت می توانید از محصولات شرکت خیام الکتریک در سایت دیدن فرمایید.